FAQs
Najczęściej zadawane pytania - FAQs
Jesteśmy po to, aby we wszystkim Ci pomóc. Nie wahaj się skontaktować z nami w przypadku jakichkolwiek innych pytań lub wątpliwości.
BADU.com.pl - BADU Hurtownia Odzieży Damskiej
Dlaczego nie widzę cen?
Ceny i stany magazynowe można zobaczyć tylko zakładając zweryfikowane konto na BADU.com.pl. Dlatego złóż wniosek, aby utworzyć konto, korzystając z linku REGISTER. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.
Jak mogę uzyskać dostęp do szczegółów produktu?
Po zalogowaniu się do naszego serwisu BADU.com.pl za pomocą swojego zweryfikowanego konta, masz dostęp do wszystkich szczegółów produktu. Dzięki zatwierdzonemu kontu możesz używać wszystkich zdjęć i opisów produktów na naszej stronie internetowej do sprzedaży marki BADU na własnej platformie.
Jakie produkty sprzedaje badu.com.pl ?
Posiadamy najszerszą ofertę swetrów w Polsce. Specjalizujemy się w produkcji swetrów, a zwłaszcza swetrów damskich. Nasze stany magazynowe są na bieżąco aktualizowane. Jesteśmy również otwarci na Państwa oferty produkcji specjalnych serii zgodnie z Państwa wymaganiami.
Czy produkty są zgodne ze standardowymi rozmiarami?
Produkujemy w międzynarodowych standardach. Większość naszych produktów jest szytych w rozmiarze uniwersalnym, odpowiadającym wymiarom S,M i L. Wymiary nie zmieniają się w tej samej serii produktów. Ewentualne różnice w rozmiarach są wyraźnie wskazane w opisie produktu. Zalecamy zapoznanie się z tabelą rozmiarów. Jeśli masz wątpliwości co do wymiarów lub chciałbyś uzyskać bardziej szczegółowe informacje, nie wahaj się z nami skontaktować. KONTAKT
Czy ceny zawierają podatek VAT?
Ceny, które zobaczysz na stronach produktów są cenami NETTO.
Uwaga, ceny wysyłki nie są zawarte w cenie widocznej na stronie. Opłata za wysyłkę może się różnić w zależności od specyfikacji zamówienia i leży po stronie zamawiającego.Ponadto, dodatkowe podatki zgodnie z przepisami kraju, w którym odbywa się zakup są poza odpowiedzialnością BADU.com.pl.
Czy muszę założyć konto w BADU.com.pl?
Rejestracja jest wymagana ze względu na zawieranie umowy sprzedaży. Dołączenie do BADU.com.pl jest bardzo proste. Możesz złożyć wniosek przez REGISTER. Po wprowadzeniu danych Twój wniosek dotrze do nas. Po weryfikacji Twoje konto zostaje od razu zatwierdzone i zaczynasz korzystać z przywilejów BADU.com.pl. Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za dokładność żądanych informacji. Nie pobieramy żadnych opłat za rejestrację.
Nie posiadam działalności – czy można zarejestrować konto osoby prywatnej?
Przykro nam. Współpracujemy tylko z aktywnymi podmiotami gospodarczymi. Dlatego też trzeba zarejestrować konto klienta ze wskazaniem numeru NIP (działalność gospodarcza lub spółka), numeru UTR (samozatrudnienie w UK) lub innego numeru identyfikacji podatkowej właściwego dla twojego kraju.
Czy zarejestrowane konto można usunąć?
Z pewnością. W każdej chwili możesz zażądać usunięcia swojego konta BADU.com.pl. Wystarczy powiadomić nas pisemnie za pośrednictwem kanałów komunikacji. Pomożemy Ci trwale usunąć Twoje dane.
Co mam zrobić, jeśli zapomnę hasła?
Jak mogę zmienić hasło do konta?
Możesz zmienić swoje hasło za pomocą linku REGISTER.
Czy mogę zmienić numer NIP lub dane adresowe?
Niestety, zmian tych nie możesz dokonać we własnym zakresie z uwagi na obowiązek podatkowy i rozliczenia różne dla różnych krajów. Chętnie pomożemy ci zaktualizować te dane – skontaktuj się z nami na adres kontakt@badu.com.pl a nasz zespół wsparcia na pewno skoryguje potrzebne dane w twoim profilu.
Jak mogę zmienić swój adres e-mail?
Ze względów bezpieczeństwa, jeśli Twoje dane kontaktowe ulegną zmianie, prosimy o powiadomienie nas pisemnie na adres kontakt@badu.com.pl, a na pewno nasz zespół wprowadzi zmiany w Twoim formularzu kontaktowym.
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Przykładamy dużą wagę do prywatności Twoich danych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych i zakazie ich rozpowszechniania. Przetwarzamy je wyłącznie w celu realizacji transakcji sprzedaży. Bezpieczeństwo informacji obejmujemy kompleksowo w naszej Polityce Prywatności.
Jak mogę złożyć zamówienie?
Żeby móc złożyć zamówienie musisz być zarejestrowany na naszej stronie. Możesz zrealizować zamówienie, dodając produkty do koszyka i postępując dalej zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zakupu i płatności.
Gdzie mogę otrzymać kupon rabatowy na zakupy?
Okazjonalnie organizujemy akcje rabatowe i zniżki. Zarejestruj się na BADU.com.pl, aby być informowanym o promocjach i nie przegapić swoich przywilejów.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Szybkie informacje o procesie możesz uzyskać na BADU.com.pl z zakładki Moje Konto lub wysyłając kod zamówienia na naszą linię komunikacyjną.
Czy mogę zmienić adres wysyłki?
Podajesz swoje dane kontaktowe podczas rejestracji konta klienta hurtowego. Jeśli chcesz, aby konkretne zamówienie zostało wysłane na inny adres, skontaktuj się z nami.
Czy mogę anulować zamówienie?
Oczywiście jest to możliwe. Możesz zainicjować proces anulowania za pośrednictwem systemu lub kontaktując się z nami.
Jak mogę anulować bieżące zamówienie?
Jest to sytuacja zmienna w zależności od etapu realizacji zamówienia. Niestety nie ma możliwości anulowania zamówień, które przeszły do etapu wysyłki. Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Kiedy wystawiane są faktury zamówień?
Wraz z zamówionymi produktami wysyłamy fakturę.
Jakie metody płatności są dostępne?
Pod względem wygody zakupów; Oferujemy przekaz tradycyjny, przekaz elektroniczny za pośrednictwem PayU oraz płatność przy odbiorze. Sprzedaż wysyłkowa nie jest możliwa. Aby zapłacić przy zamówieniu z przedpłatą, max. Pamiętaj, że masz 5 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie automatycznie anulowane przez nasz system i nie będzie realizowane.
Jaki jest numer konta do opłacenia zamówienia?
Dane do przelewu zakupionych produktów zostaną wysłane do Ciebie e-mailem po złożeniu zamówienia.
Czy mogę zapłacić za zamówienie w obcej walucie?
Tak to mozliwe. W momencie składania zamówienia podaj walutę, którą chcesz zapłacić.
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Oczywiście jest to możliwe. Prosimy o podanie szczegółowych informacji o metodach płatności podczas tworzenia zamówienia.
Czy mogę zmienić formę płatności wybraną w zamówieniu?
Zmiana metody płatności jest możliwa tylko na pierwszym etapie zamówienia. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje i rozwiązania.
Jak długo trwa proces zamówienia?
Twoje zamówienie, w którym wszystkie informacje zostały przesłane poprawnie, zostaną przetworzone w ciągu 24 godzin. Posiadamy stałe umowy przewozowe na terenie całego kraju.
Czy mogę odebrać zamówienie następnego dnia?
Jeśli jesteś blisko naszego centralnego magazynu, jest to możliwe, ale niestety proces ten potrwa dłużej w przypadku dostaw ładunkiem. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje. Od momentu dostarczenia Twojej przesyłki do punktu kargo , Twoje zamówienie może dotrzeć do Ciebie średnio w ciągu 1 do 3 dni roboczych. Wszyscy z naszego zespołu dokładają wszelkich starań, aby dotarła ona do Ciebie jak najszybciej.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Możesz otrzymać swoje zamówienia z naszego centralnego magazynu po wcześniejszym umówieniu się. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Wysyłacie zamówienia w modelu dropshipping?
Jest taka możliwość. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Ile wynoszą koszty wysyłki?
To zależy od wielkości zamówienia.
Czy moje zamówienie może zostać wysłane poza Polskę?
Oczywiście wysyłamy poza granice Polski. Dostarczamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i całej Europy Wschodniej. Zaznaczamy jednak, że obowiązuje minimalna wartość zamówienia oraz podwyższony koszt transportu.
WYMIANA I ZWROT
Szczegółowe informacje: w zakładce: Polityka zwrotów i wymiany
Czy towar podlega rękojmi i gwarancji?
Na podstawie Regulaminu Hurtowni opracowane w oparciu o aktualne przepisy prawa, w tym Kodeks Cywilny, wyłączamy odpowiedzialność w zakresie rękojmi. Nie udzielamy także gwarancji na sprzedanie towaru. Jako hurtownia nie przyjmujemy też reklamacji od konsumentów będących Twoimi klientami – za ewentualne wady towaru stwierdzone po zakupie odpowiadasz we własnym zakresie jako sprzedawca.
Co mogę zrobić z wadliwym produktem?
Przyjmujemy zwroty umowne zgodnie z zasadami opisanymi na tej stronie w zakladce Zasady zwrotów i wymian
Jak mogę się z Tobą skontaktować?
Nasze dane kontaktowe można znaleźć na naszej stronie. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00 oraz w weekendy od 9.00 do 13.00.
Czy mogę odwiedzić twój magazyn?
Oczywiście, jest taka możliwość. Prosimy wtedy o wcześniejszy kontakt z nami.